RSS

3 filme în care mi-ar fi plăcut să joc

30 Jun

Cred că asta e leapșa mea preferată de până acum, dată de Marian

Să începem cu sfârșitul:

3. The Fall – pentru un motiv foarte simplu: a fost filmat în 18 de țări, cu locații superbe și exotice. Pe lângă asta, povestea este extrem de interesantă și realizată cu mult suflet.

 

2. To Catch a Thief – nici nu știu cu ce să încep… e un film de Alfred Hitchcock filmat pe Coasta de Azur, cu mașini de epocă decapotabile și peisaje superbe. Ah da și cu Cary Grant *swoon*

 

1. Kill Bill – I wanna be badass! Măcar odată în viață…

Pentru a evita monotonia am menționat filmul care e de fapt pe locul 2, pentru că sincer mi-aș fi dorit foarte mult să joc în A Dangerous Method

Leapșa merge mai departe la Klausen!

 
1 Comment

Posted by on 30 June 2011 in Uncategorized

 

Tags: ,

One response to “3 filme în care mi-ar fi plăcut să joc

Leave a Reply

 
