RSS

Prima mea “recenzie”

21 Apr

Weekendul ăsta am avut din nou maraton de filme din care recomand 2

Pentru că e un film cu un scenariu şi actori foarte buni (sau mai bine zis actori cu performanțe in general medii, care au jucat foarte bine), dar mai ales pentru premiza sa şi discuţile pe care le-a stârnit. Finalul pe care mulţi îl vor detesta şi la fel de mulţi îl vor aclama, e punctul pe i într-un film care te face să te gândeşti intens la ceea ce înseamnă a avea principii şi libertate de exprimare. Te face de asemenea să te gândeşti la bancul în care Apocalipsa nu vine în România, pentru că suntem înapoiaţi cu 100 de ani….

şi Breaking and Entering

Pentru că de mult nu am văzut un film care să prezinte atât de realist distanţa care apare uneori între două persoane care se iubesc şi consecinţele acesteia. Filmul are bineînţeles şi puncte slabe, mai ales când nu se poate hotărâ dacă e dramă, sau comedie fină, sau când comentariul social se umple de clişee, dar merită văzut. Fie numai şi pentru rolul lui Juliette Binoche, sau pentru că Jude Law e chiar credibil. Sau pentru că mie îmi plac foarte mult cererile în căsătorie în mijlocul unei cerţi.

Tocmai mi-am dat seama că monologul meu interior are vocea Margaretei Nistor, semn că ar fi bine să mă opresc. Până data viitoare, ţineţi aproape.

 
2 Comments

Posted by on 21 April 2011 in Uncategorized

 

Tags: , , , , ,

2 responses to “Prima mea “recenzie”

  1. klausen1976

    23 April 2011 at 1:37

    Nothing But The truth este filmul care a oferit ceea ce Law Abiding Citizen nu a avut tupeul de a o face … un sut sistemului juridic american …

     
  2. Laura

    24 April 2011 at 10:51

    Sincer imi place sa vad ca se trezesc si ei incet, incet la realitate si isi dau seama ca soarele nu rasare din “backyard-ul” lor.

     

Leave a Reply

 
